Κυριακή, 18 Ιουνίου 2017

ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: ΜΙΑ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ


Αποτέλεσμα εικόνας για κακοποιημενη γυναικα


Μια κακοποιημένη γυναίκα πάει στον ψυχολόγο της
Τι σας συνέβη κυρία μου;
- Δεν ξέρω τι να κάνω γιατρέ μου.
Κάθε φορά που ο σύζυγός μου έρχεται αργά την νύχτα στο σπίτι , με σκοτώνει στο
ξύλο.
- Έχω μια πολύ καλή λύση για το πρόβλημα σας της λέει ο γιατρός.
Όταν ο σύζυγός σας έρχεται αργά την νύχτα στο σπίτι, πάρτε ένα φλιτζάνι
χαμομήλι και κάντε γαργάρες μία φορά, δύο φορές, τρεις φορές, δέκα φορές ...
- Σίγουρα, γιατρέ μου ; Γαργάρες με τσάι;
- Σιγουρότατα .
Δύο εβδομάδες αργότερα, η γυναίκα, αναγεννημένη , πηγαίνει ξανά στον γιατρό
της.
- Με σώσατε , γιατρέ μου.
Κάθε φορά που ο σύζυγός μου ερχόταν αργά την νύχτα στο σπίτι , έκανα ακριβώς αυτό που μου είπατε , γαργάρες με χαμομήλι.
Δεν με ξανάγγιξε ούτε μία φορά σε αυτές τις δύο εβδομάδες, είναι απίστευτο!!!
Την κοιτάζει ο γιατρός με νόημα και της λέει
- Είδατε, τι καλά είναι όταν κρατάτε το στόμα σας κλειστό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.