Τετάρτη, 14 Ιουνίου 2017

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Γιατρέ μου γνώρισα μια πιτσιρίκα

> >Ένας ηλικιωμένος στο ιατρείο:
> >- "Γιατρέ μου γνώρισα μια πιτσιρίκα, αλλά
> αντιμετωπίζω μερικά προβλήματα όταν πάω να το
> >κάνω μαζί της..."
> >- "Πείτε
> μου κύριε τι ακριβώς πρόβλημα αντιμετωπίζετε..."
> >- "Να... Στο πρώτο τα πάω
> μια χαρά... Στο δεύτερο αρχίζω και κουράζομαι. Στο τρίτο, όμως,
> >εξαντλούμαι. Μου κόβεται η ανάσα..."
> >- "Μα τι λέτε; Για την ηλικία σας μια χαρά τα πάτε!
> Πόσο ετών είστε;"
> >- "95 γιατρέ μου..."
> >- "Κοιτάξτε, σας συμβουλεύω μετά
> το πρώτο να ξεκουράζεστε. Μη συνεχίζετε αμέσως στο
> >δεύτερο. Αφήστε, όμως,
> το τρίτο. Μπορεί να πάθετε καμιά ανακοπή"
> >- "Δεν γίνεται γιατρέ μου! Η
> πιτσιρίκα μένει στον τέταρτο και δεν έχει ασανσέρ..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.